21 Kasım 2011 Pazartesi

HANIMLAR BU SAYFAYA MUTLAKA GÖZ ATIN...

Hepimiz alışverişi severiz, özellikle canımız sıkıldığında bizi en mutlu eden şeydir alışveriş.
Mesela ben sıkılınca hemen kendimi atarım mağazalara, aslında ihtiyacım olmayan, abuk subuk, büyük olasılıkla aldıktan sonra hiiiç kullanmayacağım milyonlarca takı, kıyafet,ayakkabı, çorap ıvır zıvır bir sürü şeyle doludur dolaplarım.
Şimdi birde yeni trend internet alışverişi. Bir sürü site var oturduğunuz yerden hemencecik seçiyorsunuz, sepete atıyorsunuz pıııt 2 günde elinizde =)
Bu en çokta masa başında çalışan, alışverişe vakti olmayan, kolayı seven kadınların işine yaradı. 
Oturdukları yerden seçip alıveriyorlar istedikleri beğendikleri şeyleri =)
Ama göz ardı ettiğimiz bir şey var, gelicek ürünün kalitesi! 
İyimidir kötümüdür, malzeme kalitelimidir, üzerinize olurmu olmazmı  birsürü dert.
Benim bu konuda kötü deneyimlerim var. O sitelerde fotoğraflara bakıyorsunuz aman bir güzel o ürünler sormayın. Böyle ayıla bayıla bilgisayarın klavyesine salyalarımı akıta akıta aldığım bir çok ürün, elime ulaştığında hayallerimin yıkılmasına sebep oldu. 
Mesela bir hırka aldım, rengi duruşu yünün kalitesi, herşey harika, hemen aldım bedenimi seçtim, sepete ekledim, ödemesini yaptım, sabırsızlıkla gelmesini bekledim, geldi, kargo poşetini bir açtım, aman tanrım! oda ne! bir hırka geldiki sanki yüzyıllar öncesinden kalma! 
Tövbe ettim almam bidaha diye deeeerrkeeeeen =) oda ne! 
Facebookta gezinirken bir sayfa buldum adı  ''Melayda'nın Papuçları'' papuçları yazdığına bakmayın, herşey var =) 
Girdim baktım çok güzel ayakkabılar var, çantalar var, kıyafetler var. 
Nedenmi sevdim bu sayfayı? söyliyim; mesela bir hırkayı çok beğendiniz, almayı düşünüyosunuz, beden seçimi kısmına geldiğinizde, hiç daha önce karşılaşmadığım bir uygulama var, bedenler yazıyor ve ölçülerde yazıyor
mesela kol boyu, omuz boyu, hırkanın uzunluğu falanı filanı herşeyi yazıyor. hemen bikaç spariş verdim ve gelen ürünlerden çoook çook memnunum =)
o nedenle sizede tavsiye ederim =)
Ayrıca belirteyim sayfanın sahibi Melayda ürünlerden emin olmak için önce kendisi bir kaç spariş verip kalitelerine bakıyor, eğer kendi beğnirse satışa sunuyor.

http://www.facebook.com/pages/Melaydan%C4%B1n-Pabu%C3%A7lar%C4%B1/152104784843687

burdan sayfaya ulaşabirsiniz =) 
Hadi iyi alışverişler =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder